onsdag 3 november 2010

En sån där dag

Idag är en sån där dag när saker inte riktigt går som man tänkt. För det första sov jag alldeles för länge. Hur mycket kan man sova egentligen?? Jag la mig vid halv ett, ovanligt tidigt för att vara jag. Ställde klockan på halv 10, det kändes lagom för att hinna få ut nåt av förmiddagen oxå. Jag vaknade till vid 8, men tyckte det var lite väl tidigt, och nästa sak jag vet är att jag vaknade strax efter 11. Klockan måste jag slagit av i sömnen...

Anyhow, nästa steg, frukost! Tömmer yoghurtförpackningen och tycker det ser ut att vara massor, alltså måste jag ha på massor med müsli så det blir jämt. Visar sig att det räckt med hälften av müslin, nu blir allt bara som en deg. Jaja, jag kan ju alltid dricka mitt te. Eller nja, mitt gröna te i koppen har ungefär samma färg som det svarta brukar ha. Hur hände det?? Hmm, tefiltret är alldeles fullt ju. Vem doserade det egentligen?

Nu är jag lite skeptisk till att fortsätta mina planer för dagen, det här går ju bara dåligt...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.