måndag 8 november 2010

Manic monday!

Måndag igen då. Den här veckan har jag lite på schemat faktiskt, blir inte läge att dega i soffan och kolla på Vänner. Idag måste jag analysera klart mitt torg, för imorrn ska jag på möte med mina externa handledare. Så det är bra om jag har koll på bakgrunden då och vet vad jag behöver fråga dem om. Efter det måste jag skriva syfte och målformulering till min handledare, och det är dödens tråkigt. Men sånt måste ju oxå göra, och om jag gör det bra nu så slipper jag skriva om det sen. =)

På torsdag ska jag åka hem till Kga, vi ska fira mammas födelsedag. Tar en extradag hemma eftersom jag ska till Stockholm på söndag och hälsa på Anna. Ska bli väldigt spännande, få se hur hon har det och sånt. Efter det tar jag mig vidare till Uppsala och sover hos Malin och Mattias, eftersom det ändå är så nära. Passar på när jag är i krokarna plus att Malin och jag ska planera London lite närmare, boka musikal och sånt. Shit om en månad är vi där!! Kan inte fatta det riktigt. =D

Nu ska jag försöka komma igång med lite skrivande. Har städat mitt skrivbord så jag kan sitta där och jobba istället, det är inte optimalt att sitta i soffan faktiskt.

Picadilly Circus, december 2003

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.