fredag 19 november 2010

Bioeftermiddag

Idag har jag tillbringat eftermiddagen på Bergakungen med Sara! Vi har sett nya Harry Potter-filmen som hade premiär häromdan och den var jättebra! Jag satte nog nytt personligt rekord, började få tårar i ögonen innan det ens gått 2 min av filmen typ. Jag är lite väl känslig ibland tror jag... =P
Men i alla fall så var filmen bra, och nu kan det nog inte bli juli nog fort. Vill ju se fortsättningen nu!!

I övrigt har jag inte hunnit mycket idag. Sov dåligt i natt och väcktes tidigt av sprängargubbarna, precis som de senaste tre dagarna. Så förmiddagen blev inte mycket av, och sen kom jag inte hem från bion förrän vid halv 7 typ. Skulle hämta mitt pass på vägen hem, men passcentralen hade den dåliga egenskapen att stänga 15 på fredagar. Så det blir ett projekt för morgondagen istället.

Nu degar jag mest i soffan, med julmust och förra årets lussebullar. Blir inga nya bakade förrän de gamla är slut, så de får duga så länge. =) Dessutom roar jag mig med att se de gamla Harry Potter-filmerna. Väldigt trevligt. får lust att läsa böckerna igen oxå, kanske skulle göra ett nytt försök. Kom av mig i våras eftersom jag inte fick tag i den tredje boken på engelska på biblioteket. Det får nog oxå bli ett lördagsprojekt. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.