tisdag 16 november 2010

@ home

Hemma i Göteborg igen då. Inga tågförseningar överhuvudtaget igår, jag är riktigt imponerad. Och X2000 är ju faktiskt oförskämt bekvämt, speciellt när personen på stolen bredvid sitter i restaurangvagnen hela resan, så jag får två säten att bre ut mig på. =)

Idag har jag varit en dag efter och haft måndag. Tänkte alltså inte på att det var läge för BodyBalance idag, utan tog en långpromenad istället. Var så himla härligt väder, så jag passade på. 6,5 km blev det enligt CardioTrainer, och med P3 Dokumentär i öronen så gick det ganska smidigt. Men det var halt ute, och jag valde Converse av någon anledning, nästa gång blir det kängor eller broddar, helt klart.

Så här såg det ut fläckvis idag, vintern är på gång även här!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.