onsdag 10 november 2010

Flurries

Nu när snön är borta här i gbg igen så kan jag i alla fall njuta av lite kyla, snö och frost på min telefon. =)
Jag älskar för övrigt att de kallar det för flurries när det snöar lite. Det låter så gulligt, precis som snöflingor är. 

Dessutom har min kära telefon fått en egen plats nu, så att jag inte ska tappa bort den hela tiden. Den försvinner ju lätt i den lilla röran som ständigt omger datorn och övriga bordet. Har därför inköpt detta asgrymma och übersöta bordsstället från droidstuff.se.
Det kostade några kronor, men så finns det oxå bara i ungefär 100 exemplar. Har väntat på det i evigheter och förra veckan dör det äntligen upp. Superbra tycker jag. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.