söndag 21 november 2010

Glöggglöggglögg

Har varit och ätit söndagmiddag som vanligt, fläskfilé fick vi idag, väldigt gott. Vi tog en promenad dit, alltid bra att röra lite på sig. Tyvärr är det ju regnigt och jävligt ute, och blåser gör det oxå, så jag blev rätt frusen efter promenaden. Men vad hittade jag i skafferiet här om inte en flaska glögg? Det var precis vad mina kalla tår behövde. Och här dricker vi inte glögg i små fåniga glöggmuggar, ordentliga koppar ska det vara så man får mer än en klunk åt gången. =)


Tog dessutom de sista lussebullarna till, så nu kan jag baka nya någon dag när jag har tid och lust. (Och en ren diskbänk, det är ganska fullt där just nu) Hittade en burk pepparkakor i skafferiet, även dom från förra året, men de smakade lite suspekt tyckte jag... =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.