söndag 7 november 2010

Söndag

Så var det söndag igen. Den här veckan har gått ofattbart fort. Jag har dessutom legat en dag efter hela veckan så det har varit lite förvirrande. Hoppas den kommande veckan blir bättre.

Dagens plan är att ta en tur till mitt kära torg och kolla lite mer saker. Sen behöver jag göra klart min analys av det hela. Det är fint väder ute, så jag kanske ska kombinera det hela med en promenad. Kameran kanske också vill ut och lufta sig lite, den har varit instängd alldeles för mycket den här hösten. Tyvärr blir det väl inte så mycket höstlövsbilder eftersom det varit massa stormiga dagar på sistone, men nånting kanske man kan få bild på. =)

Lilja i höstfärg. Från mammas rabatt i somras.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.