fredag 5 november 2010

Skriva skriva

Jag kunde inte sova i natt. Vill inte ens berätta när jag la mig, det var alldeles för sent. Det knäppaste är ändå att jag inte ens var trött då. Hade lätt kunnat vara vaken ett tag till men tyckte det verkade bra att lägga sig innan sötis gick upp. Så med andra ord sov jag alldeles för länge idag med, men jag kände mig i alla fall hyfsat pigg när jag vaknade och det hör inte till vanligheterna.

Nu har jag i alla fall börjat komma igång med dagen och ätit frukost i form av en Risifrutti vintermums. Jag kan inte bestämma mig för om jag älskar den eller om den bara är okej. Kardemummasmaken på riset är lite vass ibland kan jag tycka.

För tillfället sitter jag och försöker analysera mitt kära torg som jag exjobbar om. Det är ganska tråkigt, men sånt som måste göras. Men man blir lite trött av att fundera på tillfartsvägar, skyltning, bilvägar och gångstråk. Och då är jag bara på första delen av 7 i min lilla checklista...Men jag ska nog fixa det här på ett par timmar. Om jag gör det kan jag ta lite fredag sen och göra nåt lite slöare... =)

Födelsedagsblomma från mamma och pappa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.