torsdag 4 november 2010

Blogg-chock

Oj, igår skrev jag typ fler inlägg än jag ibland gör på en månad. Så kan det gå när man sitter hemma och degar framför datorn. Det är ungefär allt jag gjort det senaste dygnet för övrigt. Jag har inte pluggat, inte skrivit, inte diskat, inte lagat mat, inte städat. Vad har jag gjort? Läst Spiderchick. Jag har inte ens spelat Angry Birds sen jag började läsa den bloggen. Och det är helt otroligt faktiskt.

Jag har svårt att slita mig från datorn men nu ska jag verkligen göra det, jag måste komma ut!! Typiskt att jag aldrig tar mig ur soffan förrän solen gått i moln. Det var världens finaste höstdag förut, men nu är det molnigt och ser kallt ut. Jaja, då kanske jag kan ha min mössa. Det behövs, för mitt hår är otvättat...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.