fredag 12 november 2010

Hemma i Kga

Nu är jag hemma i kga då. Alla tåg var sena igår, vi fick signalfel vid olskroken och blev 20 min sena, och det var nåt ännu större signalfel uppåt stockholm så mitt anslutande tåg var 30 min sent. Så jag fick en timme att slå ihjäl i Hallsberg, och roligare kan man ju ha det. Men jag hittade SRs radioapp så jag lyssnade på P3 Dokumentär, och då gick tiden lite fortare. Synd bara att jag inte hittade offlineläget så när jag kom ut i skogen med tåget så fick jag ge upp.

Det är i alla fall vinter här, men det är självklart töväder nu när jag kommer så vi får väl se hur länge det varar. Men ordentligt med snö har det kommit, det syns. Mysigt tycker jag, jag älskar ju snö!!!
Hallsberg igår
Här är dock en smärre byggarbetsplats, de håller på och byter balkonger så det ser ju ut som fasen på baksidan. Tur att snön täcker det mesta, det blir lite trevligare att titta ut i alla fall. =)

Nu ska jag äta lite, i övrigt är planen för dagen att umgås med syster och Philip. Vi ska visst på promenad och upp på stan och vad det nu var. =)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.