söndag 14 november 2010

Snark snark

Så var kga-vistelsen snart över för den här gången. Imorrn bitti kl 7 är det dags att fara vidare mot Stockholm och efter det väntar 24 timmar i Uppsala. Det gäller att vara effektiv när man ändå är ute och åker, synd att jag inte hann knöka in ett stopp i Eskilstuna på vägen oxå, så hade jag klarat av nästan alla mina vänner som är på vift. =)

Idag har det blivit en massa promenerande igen, vi gick drygt 9 km. Inte riktigt vad jag är van vid, men det var perfekt promenadväder så det var skönt. Igår gick vi väl 5-6 km nånting, så jag har definitivt klarat av veckans motion. =)

Ikväll har vi kalasat för mamma som fyllt år, lite släkt och så som det brukar vara. Men nu är det dags att hoppa i säng, så jag orkar upp imorrn. Är inte direkt van vid att gå upp kl 6 om man säger så. Hoppas jag vaknar av klockan bara, så jag hinner duscha och packa det sista lilla. Men det ska nog gå bra tror jag.

Utsikt från mitt fönster. Byggarbetsplatser åt alla håll här.

1 kommentar:

  1. Ja det där Eskilstuna besöket tyckte jag va väldigt synd att du inte hann knö in. Men det får bli en annan gång ;)

    SvaraRadera

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.