fredag 5 november 2010

Musiktips

I tisdags gjorde jag en sökning på Spotify på Missy Higgins och en låt som hette Scar. Jag har glömt varför. Jag lyssnade sen inte på låten direkt utan Spotify låg i bakgrunden och väntade hela dagen och kvällen. (och natten för jag glömde slå av datorn) Igår när jag satte mig vid datorn igen tänkte jag att jag får ju lyssna på det här och se vad det var. Det visade sig vara riktigt bra! Hennes musik fick ligga i bakgrunden nästan hela dan igår och nu måste jag tipsa vidare om detta fynd. Och fortfarande minns jag inte varför jag sökte efter henne från början...


Anna beskrev musiken såhär: låter som en tidig avril m stil från amy mcdonald o melissa horn. Huvudet på spiken tycker jag.
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.