måndag 22 november 2010

Monday

Så var det ny vecka igen då. Idag har jag faktiskt fått lite gjort, trots att jag sov nästan till lunch...hade ställt klockan på 10 men då var jag så trött så jag bara stängde av.
I alla fall så har jag diskat, så nu har jag ett trevligt kök igen. Dock glömde jag köpa saffran när jag handlade så några lussekatter blev inte bakade idag. Inte för att jag hade hunnit det ändå, men kanske imorrn.

Jag har alltså diskat idag. Tog väl nån timme eller så innan det var avklarat, och sen satte jag mig och skrev ihop lite enkätfrågor till mitt exjobb, skrev klart syfte och mål som ska till min handledare, (kom dock på att jag glömt skicka iväg det, smart einstein!) och grejade med en liten analys. Sen fick jag en väldig lust att träna, en så stor lust att jag knatade iväg på BodyPump. Har aldrig testat det förut, och hade dessutom inget sällskap, så jag fattar knappt att jag gick dit. Men det gjorde jag och det gick riktigt bra. Dock var det längesen jag var så trött efter en träningsrunda, benen bara skakade och armarna var som spagetti. Kan bero på att jag inte ätit så mycket vettigt innan, plus att passet var rätt jobbigt. Läxa till nästa gång alltså. =)

Kvällen har varit lugn efter det, handlat och lagat middag och sen slöat i soffan. Sötis jobbar kväll så jag är alldeles ensam här, och speciellt idag när han fick jobba över. Skönt det med, jag gillar ju det.. =)
Nu ska jag nog försöka ta mig i säng snart. Bra om man kan hålla dygnet hyfsat rättvänt...

Min julstjärna. försöker få så juligt som möjligt redan nu, jag är ju inte här på jul.
Och självklart är den rosa! =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.