söndag 7 november 2010

Myspysbelysning

Ytterligare en hemmakväll för mig själv. Igår kollade jag på Love Actually och spelade Backpacker 3, så idag tänkte jag gå vidare på samma spår.
Planen var Sex and the city 2, men teknikklanten här lyckades inte riktigt. Skulle bara packa upp filerna till filmen, men det gick segt på min dator så jag testade på sötis. Det började bättre, men när jag skulle ta bort den påbörjade mappen för att börja om så lyckades jag istället ta bort ett av paketen med filer. Smart einstein, smart!! Jag skyller allt på att han inte har dubbelklick på sin dator, allt går så fort då, man hinner inte märka att man gör fel.

Så istället för att kolla på film pratade jag med Maria i 2 timmar och fortsatte sen med att spela Need for Speed ProStreet. Det gick bättre, jag kom riktigt långt idag. Nu har jag dock gett upp det och kollar istället på Vänner medan jag fixar lite med bilder. Hade lite minifotostudio här förut, fotade min mysbelysning. =) Dessutom behöver man ju alltid rensa lite i arkivet, det blir så herrans mycket bilder annars. Vill ju inte fylla upp hårddisken totalt igen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.