lördag 6 november 2010

Rabatt!

Jag gillar att göra klipp. Jag älskar att få rabatt på saker. Speciellt när det är nåt jag inte tycker om som ger mig rabatt. Idag till exempel SJ, mitt favorithatobjekt ihop med västtrafik, nyöppning av sin resebutik på centralen. Därför gav dom alla som kom dit 50% rabatt på tågresor. Så jag har bokat mig Gbg-Uppsala tur och retur med X2000 för 500 spänn. Första klass ena vändan dessutom, den andra resan är en fredag eftermiddag. Högtrafik med andra ord. Jag är väldigt nöjd. =D

Sen var jag förbi akademibokhandeln och köpte födelsedagspresent till mamma, och de tog gladeligen emot min utgångna premiecheck. Man tackar, man tackar. En bra dag på det stora hela. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.