torsdag 28 oktober 2010

Memorable

If you think back and replay your year, if it doesn't bring you tears either of joy or sadness, consider the year wasted

 - John Cage (eller hans mamma egentligen, men skit samma)

Jag ska tänka på det när det är nyårsafton igen. Jag har ganska många fantastiskt roliga minnen från det här året. Några jobbiga med, men det är alltid roligare att skratta. =)

Fantastiskt roliga minnen får man även av att kolla på Ally McBeal. Och det är till och med ännu bättre nu när man levt lite längre än man hade gjort i högstadiet, när serien kom. Man lixom fattar skämten på en annan nivå, haha. =) Har sträckkollat första säsongen, mer eller mindre, på tre dar nu. Bara 4 kvar. =P 

Undrar bara när säsong 4 och 5 ska komma i svensk version, så jag kan få min samling komplett nån gång. Urtrist med boxar som inte matchar ju, sånt gillar jag inte. Minns iaf att jag köpte den första boxen när jag var i london senast. Det var första delen av säsong 4, den helt underbara säsongen, Jag tror knappt jag hade en dvd då, men ändå. =) Tänk vad en sån sak kan väcka andra minnen till liv. 

Nu ska jag inte bli filosofisk såhär på nattkröken, jag ska gå och lägga mig i stället. Imorrn ska jag jaga handledare, och då kan man inte sova till efter lunch. Basta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.