lördag 9 oktober 2010

Cinderella - den censurerade versionen

Man kan ju inte visa alla galna bilder för omvärlden, men här kommer några lite halvstädade historier. =D

 Väntar på att lämna Stockholm, vilket vi gjorde 3 timmar sena.
 Dressed for success!
 Kaknästornet by night
 Sthlm by night
 Vad är en partykväll utan vin och brieost? Notera korkskruven som vi fick använda som kniv... =)
 Vårt "fönster". Vi glömde bort ganska många gånger att det faktiskt var en spegel. =P
 Stolpar är bra att hålla sig i när det gungar eller man blir svag i knäna. =)
 Hissporträtt
 Födelsedagsfirande med Strawberry Daquiri. 
 Nattyoga. Morgonyogan blev inställd pga sen soluppgång. =P
 För att vara 04.20 på morgonen och efter en 6-8 drinkar, vin och cider ser jag oförskämt fräsch ut. =)
 Dagen efter, redo för brunch!
 Maaaaaaat!!!
 Utsikten från vårt bord. Inte mycket att klaga över. =)
Klart man ska ha dessert till brunchen. =)

That's it. Nu ska jag gå och lägga mig, för imorrn blir det födelsedagsfirande igen. Jag har bakat tårta fram till för en stund sen och än är den inte klar så jag måste upp i god tid imorrn bitti och göra klart den för frysen...

1 kommentar:

  1. Ja den resan lär man ju inte glömma i första taget =) Skitkul hade vi.
    Du får skicka mer bilder till mig hihi
    Kram

    SvaraRadera

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.