söndag 3 oktober 2010

Tack sj!

Till min glädje när jag kom till Karlstad såg jag att min plats var i en av dim svarta vagnarna. Det är precis som om Sj hörde min fråga i fredags. :-)

På väg hem till gbg nu alltså. Roar mig med att kolla på vänner och gå igenom bilderna från helgen. Har hittat ett nytt skrivbordsunderlägg. :-)

Försöker fundera på hur veckan ska bli. Har måndag och tisdag att jaga exjobbstanten, världens svåraste att få tag i. Sen blir det kryssning med bästa Jennysyster, kommer bli grymt! Fredag tror jag att jag är trött, men då ska jag städa och förbereda lördag då mamma och pappa kommer på kalas. :-) Och nånstans ska jag hinna träna oxå. Får väl bli måndag och tisdag då. Gäller ju att jobba bort all tårta som blir nu...

Nä, jag är trött. Hoppas jag kan komma i säng i tid ikväll. Har börjat vända tillbaka dygnet nu, med mammas hjälp. Ska ju med tåget hyfsat tidigt på onsdag så försöka är ju bra. Är ungefär halvvägs nu, kanske läsa lite. Saknar internet lite, slösurfa brukar fördriva tiden rätt bra...
Published with Blogger-droid v1.6.0

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.