torsdag 21 oktober 2010

Höst

Usch, nu är hösten verkligen här. Det är regnigt och grått, blåsigt och kallt. Riktig göteborsk höst. Man har inte lust med mycket mer än att ligga under en filt och dricka te. Men det kan man ju inte göra hela dagarna, istället ska jag iväg och svassa runt i balklänning imorrn. =) Doktorspromotion på gång, det ska bli spännande. Man kan ju faktiskt ha det sämre än så, vara finklädd, äta gratis god mat osv.
I veckan har jag varit på möte om mitt exjobb oxå, det verkar som om jag äntligen kan komma igång med det hela. Ska bara ha möte med programansvarig, så han får godkänna det hela, sen är det bara att köra.

Och nu känns det som om jag har nåt att se fram emot oxå, med London och allt. Blir lite lättare att ta sig genom höstmörkret då. Tur att Malin kommer på sånt här och ser till att det händer. =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.