lördag 31 mars 2012

Äppelpaj!

Till slut kom jag hem till min soffa igen! Lämnade Falköping vid 14-tiden eftersom jag skulle börja jobba vid 16. Gårdagens otroliga flyt höll i sig och tåget var till och med tidigt in till Göteborg. Arrade käk på centralen och tog sedan bussen vidare. Jobba gick rätt bra, men varför är alla kunder så jäkla griniga jämt? Som tur var jobbade jag bara 4 timmar, sen fick jag gå hem. =)

Är aningens jättetrött nu, det fick bli "snabbmat" till middag i form av hamburgare. Har varit sugen på Friscobröd i flera veckor och idag passade det ju bra. Fixade mig lite efterrätt oxå i form av en liten burk Ben&Jerrys. =) 

Den var rätt god, men kanske aningens söt för min smak. Tro det eller ej, haha. Men det var gott med äppelbitarna i. Smart med små förpackningar när man bara vill testa, även om kilo/liter-priset blir ännu mer vansinnigt på dom. 

Nu är det verkligen sovadags för mig, det blev sent igår och även om jag fick sova rätt länge i morse så sover man aldrig lika bra som i sin egen säng. Och speciellt inte om det sitter skator utanför fönstret och kacklar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.