söndag 1 april 2012

Kiwi

Idag premiärade jag mitt kiwi-te från Harrods till frukost. Det var den burken jag tänkte köpa förra året men köpte mango istället. Fegis är vad jag är ibland. Men nu när vi var där slog jag till, tyvärr fanns bara små burkar men det får gå. Det luktade mycket kiwi när jag öppnade burken, smaken var något tamare men visst smakar det kiwi. Kul att prova nåt nytt ibland.

Nu tittar jag på hockey, är ju min match som går på 4an idag. Hade helt glömt bort det ska jag erkänna, har haft så mycket annat att tänka på i helgen, haha. Dessutom sov jag till lunch idag så jag har inte gjort många knop här hemma. Får se om det blir nån springtur idag, inte säkert jag hinner det. Dessutom blåser det halv storm så jag är inte särskilt sugen haha. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.