söndag 15 april 2012

En lång tur.

Här kommer ett bildregn från dagens långa löptur. Sträckan blev 18 km, precis som planerat, men det blev lite annan sträckning på banan än jag tänkt eftersom jag missade en båt och lite sånt...
Det finns bara ett mål! Och en väg dit!
Here we go!
Utanför Kanalhuset, så till Hisingen kom jag bevisligen...
När man väl är där vill man bara därifrån, haha, och eftersom båten inte väntade på mig fick jag ta den andra bron.
Det är en bit tills det bär nedför igen.
När jag kom hem hade sötis bakat! =D
Jag hade alltså tänkt ta båten från Lindholmen till Rosenlund, men blev lite sen så jag missade den. Nästa gick en halvtimme senare och det hade jag inte lust att vänta på. Dessutom visade det sig att jag glömt busskortet hemma så lika väl var väl det. Men eftersom jag fick springa runt orkade jag inte ända hem, vid botan gav jag upp och hoppade på en vagn hem. Annars hade jag landat på 22 km och det var lite överkurs tyckte både jag och mina ben...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.