fredag 23 mars 2012

Godistest

Testar godis för smartson idag. Fick kupongerna för ett tag sen men har glömt bort det varje gång jag varit på jobbet. Det var i alla fall alldeles för gott, jag måste sluta äta nu! Jag gillar ju inte ens godis, jag är en kak-person! =P Frivilliga är välkomna på godiskalas här för att få slut på skiten! Jag har nämligen en hel påse till... =)

Nu måste jag gå och sova, imorrn ringer klockan strax efter 7. Den här lördagen är ett slags hat-kärleks-pass, det är ju massvis med 100% ob-timmar men det är så segt att jobba 9-18.30. Speciellt det där med att jag måste gå upp vid 7-snåret varannan lördag. Jag hoppas jag får positiv respons på nån av ansökningarna jag skickat på sistonde, jag skulle ge mycket för att få ett måndag-fredag jobb. Speciellt eftersom jag ska jobba alla långhelger i vår annars. =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.