lördag 24 mars 2012

Sommartider hejhej!

Så var det dags att vrida på klockan igen. Det betyder ju tyvärr att jag får sova en timme mindre i natt. Jag ser inte fram emot det eftersom jag gick upp 7 i morse och är skittrött nu. Och så ska jag upp i vettig tid imorgon så jag hinner äta massvis med frukost i god tid innan seedningsloppet. Frukost är ju inte min starka sida, speciellt inte när jag är stressad, så upp i tid är mycket bra. Då kanske jag hinner titta på några avsnitt Grey's oxå innan Malin och Mattias kommer. =)

Imorrn är det alltså dags att snöra på sig löpskorna och göra första formtestet inför varvet. Jag vet inte riktigt vad jag känner för det nu, jag har inte kunna träna ordentligt på typ två veckor eftersom mitt ena ben krånglat och haft sig. Men nu har jag inte sprungit sen i tisdags, och cyklat till jobbet varje dag sen dess, så jag har hållit igång på ett skonsamt sätt. Typ. Nu har jag i alla fall inte ont i benet när jag går, och det är ju inte av, så vi ska nog komma runt imorrn. Surt bara om man inte kan gå för fullt när konditionen förmodligen räcker till.

Men jag har i alla fall världens snabbaste skor. Eller näst snabbaste, de nya rosa-gråa är nog aningens snabbare. Tror jag måste köpa såna snart. =D

Nä, sova var det. Se klart Vänneravsnittet vi håller på med bara, sen bums i säng. Gud vad jag längtar till imorrn kväll när det kommer vara ljust nästan ända till 20!! Och för att jag sprungit klart då.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.