onsdag 21 mars 2012

Cykeltur

Eftersom mitt högra ben bara bråkar med mig så sparar jag det till på söndag då det är dags för seedningsloppet inför varvet. Jag har svårt att låta bli att springa så promenader funkar inte utan idag blev det en tur på cykeln i den härliga vårsolen. En nätt runda på runt 12 km, med andra ord en bra löptur om några veckor, med målet Fiskebäck. =)


Det bästa med rundan var nog att få känna doften av havet igen, salt och tång. Det är nåt speciellt med havet, särskilt på våren och jag älskar det. Nu längtar jag upp till Grebbestad, en del av mig vill verkligen vara där hela sommaren i år igen. En annan del vill inte det och det återstår att se vem som vinner. Det kan oxå bero på vem som är villig att ge mig ett kul jobb i sommar... 



På tal om vår så har de fixat vårplanteringarna här utanför porten nu. Härligt, jag ska fixa balkonglådan bara jag får lite mer kosing i kassan. =)

Nu är det dags att slänga sig i duschen och sen bege sig till det jobb jag har för närvarande. Jag är inte särskilt motiverad, men jag måste ju få in pengar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.