tisdag 6 mars 2012

Vinst!

Sitter och varvar ner i soffan efter att ha varit på en grymt kul, men påfrestande hockeymatch. När jag väl fått på mig matchtröjan vill jag inte riktigt ta av den, speciellt inte vid vinst. Och så är jag lite frusen så jag behöll halsduken på oxå. =)

I alla fall så var jag på match med Anna, hennes födelsedagspresent, och min egen dessutom. Smidig uppgörelse sådär. =) Vi tog en fika innan så vi fick pratat av oss lite, vi har inte setts på evigheter, och efter matchen käkade vi på Lasse på Heden. Supergod burgare åt jag, dit tänker jag gå igen!

Nu ska jag snart lägga mig, har sovit 10 timmar på två dygn. Jag är inte van att börja 7 som jag gjorde igår, och sen tvättade vi ju så jag kom sent i säng igen. Och idag började jag 10 så klockan ringde vid 8. Men imorrn går jag in på mitt vanliga schema igen, så då börjar jag 18. Sovmorgon med andra ord.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.