tisdag 27 mars 2012

Svettigt!

Kom precis in efter en superhärlig löprunda! Tog en ny väg och hittade en jättefin stig att springa längs Stora Ån. Idag provade jag pulsbandet för första gången, men jag glömde söka satelliter innan jag drog iväg så jag hade bara tid att gå på på klockan. Men det gjorde visst ingenting för jag avverkade min runda i rekordfart. Jag mätte när jag kom hem och hade då sprungit 7 km på 47 minuter. Wiiie! Så fort har jag inte sprungit förut, och speciellt inte på en så pass lång sträcka. =D

Tog en svettig bild på mig själv i hissen, smått tomatröd efter att ha sprungit i strålande solsken. Nästa gång ska jag inte ha helsvart på mig när solen steker. Men vad skönt det är att slippa jackan! =D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.