onsdag 14 mars 2012

Ont

Jag har ont i mitt högra ben. Det gör mest ont när jag springer så jag får låta bli det några dagar. Nu känner jag mig handlingsförlamad när jag inte kan ge mig ut på en springtur, så jag ligger i soffan och tittar på Greys hela dan i stället. Hade tänkt mig en cykeltur men det blåser så jag orkar inte. Nån dag ska jag cykla varvet-banan, jag har börjat drömma mardrömmar om skiten så jag måste få nån verklig bild av det hela snart.

Men jag får väl släpa mig ut så småningom, måste nog handla till middagen idag, jag känner inte för rester. Egentligen är det fint väder ute så jag borde inte sitta inne, men jag var iaf ute igår... =P

Dassig bild på gammal tulpan. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.