måndag 26 mars 2012

Blommigt!

Jag försöker hålla mig till att springa varannan dag nu, så jag inte sliter ut mina stackars ben. Har ju redan haft problem, men nu när de börjar ge sig vill jag inte göra det värre igen. Idag var det med andra ord träningsledigt. 
Jag har svårt att komma mig för att göra saker, jag är lite lätt beroende av att springa, men idag gick jag iaf till torget och biblioteket en sväng. Frisk luft gör ju alltid gott. Jag passade på att fynda på bokrean, det var halva reapriset nu så jag gick hem med sex böcker för 200 spänn. Fynd! 
Massvis med fina gula blommor på kala grenar. Snart blir det grönt oxå! =)
I helgen köpte jag en massa frön på jobbet som jag ska så i balkonglådorna. Därmed behövde jag lite ny jord, lådorna är ju två nu för tiden, så jag tog vägen förbi blomaffären när jag gick hem. Där fyndade jag inte bara vad de kallade för "proffsjord" utan även en bukett rosor för 10 spänn. Alltid trevligt med snittblommor hemma, och för en tia gör det inget om de vissnar snart. =)

Mobilbild. Sa jag att jag gillar kameran i den här telefonen?
Nu är det snart hockey, men min match går på fel kanal så det blir hockeystats och kanske lite radio. Sopa på, FBK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.