tisdag 10 januari 2012

Tjurig

Jag hade tänkt att gå på mitt gamla vanliga Body Balance pass idag, tänkte att det vore bra för min rygg och mina axlar. Men tji fick jag, för mitt gym har bestämt sig för att sluta med body balance. Det tycker jag är skittaskigt, jag älskar ju det passet! Nu måste jag åka till nåt annat gym, som inte är på promenadavstånd, och då blir det genast mycket jobbigare att ge sig iväg. Dessutom gillade jag ju instruktören på tisdagspassen här, men henne hittar jag ingen annanstans. =/
Så bara för det blir det ingen träning alls idag, jag ska tjura i soffan istället. Nya tag i morgon.

Så här ska det ju egentligen vara när man tränar...från en runda i Grebbestad förra veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.