torsdag 12 januari 2012

Enformigt

Jag gör inte så mycket just nu, så jag har inte så mycket att skriva om. Nu är jag inne i min jobbperiod igen, så då blir det inte ens nån träning att tala om. Men jag sprang en 4 km-runda igår, det är ju barmark igen nu. Tog en hel runda på asfalt och det gick helt okej. Måste tänka på att vänja knän och ben vid asfalt, annars blir det jobbigt i maj. Men jag hoppas att träning gör susen, och blir jag bara lite lättare oxå så tror jag problemet försvinner. =)

Jobb som sagt, i några dagar till. Hoppas på tider nästa vecka med, jag behöver ju få in en del i januari så min shoppingbudget i london klarar sig. =P
Idag var för övrigt Tomas von Brömssen inne och handlade av mig. Han var trevlig, men jag märkte inte vem han var förrän han tackade för kvittot och gick. Man kan säga att jag inte alltid är superuppmärksam på mina kunder. =P
Man skulle kunna säga att jag längtar...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.