måndag 2 januari 2012

2011 i backspegeln


Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Åkte på kryssning med bästa tjejerna. Det tog oss bara sisådär 15 år eller nåt att komma iväg... Jag jobbade som kursassistent oxå, det var något nytt men ganska kul. I alla fall något relaterat till min utbildning.
Är det något du saknar år 2011 som du vill ha år 2012? 
Betald semester och en stabil inkomst. Gärna från ett roligt jobb.
Vilket datum från år 2011 kommer du alltid att minnas?
Oj, jag vet inte riktigt. Ingen speciell dag tror jag.
Vad var din största framgång 2011?
Hmm. Jag fick komma på jobbintervju i november, var en av 6 kandidater bland 85 sökande. Tyvärr fick jag inte jobbet, men ändå.
Största misstaget? 
Det har inte varit nåt utmärkande år, varken positivt eller negativt, så det är svårt att komma på nåt särskilt. Men jag litade blint på min mobil i maj och tog en svindyr taxi till centralen eftersom jag trodde jag höll på att missa tåget. Inte så smart.
Bästa köpet?
Hmm. Alla converseskor jag köpt i år kanske? Eller mina löparskor, de är kalas!
Vad spenderade du mest pengar på?
Hyra? Bortsett från sånt trist så antar jag att det var skor eller nåt sånt. =) Eller just det, jag har ju varit tvungen att köpa ny dator i år, den var rätt dyr.
Gjorde någonting dig riktigt glad? 
Mina vänner gör mig alltid riktigt glad, de är bäst!!!
Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2011?
Ingen av mina favoritartister ha släpp nåt nytt i år, så jag vet inte riktigt. Gud vilket tråkigt år det här var att sammanfatta!
Vad önskar du att du gjort mer?
Fotat. Kameran har verkligen fått ligga i dvala i år. Har iofs tagit ca 10000 bilder under året, men jag har fotat koncentrerat och inte lite varje dag. 
Vad önskar du att du gjort mindre? 
Suttit hemma och tyckt synd om mig själv. Saker händer när man får dom att hända. 
Hur tillbringade du julen? 
Same procedure as every year. Men något mer springande och med något mer skumtomteslem i håret. =)
Favoritprogram på TV?
Tittar ju inte så mycket på tv, men Grey's, HIMYM och Big Bang har vi följt hela året. 
Största musikaliska upptäckten?
Eh. Vilka jobbiga frågor. kent kanske. De är alltid lika fantastiska.
Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mycket. Jag kunde ha tagit tag i livet lite bättre.
Vad fick dig att må bra?
Mina vänner. 
De bästa nya människorna du träffade?
Men sluta nu. Fast jag gillar mina arbetskamrater i Sisjön, de flesta är verkligen härliga. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.