måndag 23 januari 2012

Löpband

Jag var och tränade på gymmet förut. Eftersom det är glaciärliknande is på gatorna här omkring så tänkte jag testa löpband. Började med att skrubba mina skor med tandborste för att få dom rena och stenfria, och sen drog jag iväg. Lite sent blev det, men jag kom iväg i alla fall, och det är huvudsaken.
Det var rätt mycket folk där så jag började med 20 min på motionscykel, lagom start sådär. Sen blev jag ambitiös när ett löpband blev ledigt och tänkte mig en uppfriskande tur på ett gäng kilometer. Men fy satan, det var det värsta jag gjort på länge. Trist så in i norden, kunde inte titta på tvn för den hoppade ju när jag sprang, folk omkring en ungefär en dm bort, massa fötter som sprang i olika tempo, nä usch. Jag gav upp efter 20 min, det funkade inte alls för mig. Jag får helt enkelt leta upp snöfria gatbitar och springa fram och tillbaka på dom....

Jag försöker förtränga löpbandet genom att titta på min nya fina väska som jag fick igår. Kommer passa perfekt till min rosa klänning. =D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.