tisdag 31 januari 2012

Cachepromenad

Kunde inte låta bli att ta på mig träningskläderna ändå när jag gav mig ut. Blev en tur genom slottsskogen för att ta lite cacher och röra på mig lite. Försökte köra lite övningar som inte krävde så mycket flås, det gick bra. Bland annat klättrade jag upp i ett träd och ut på en gren. Jag hoppas de som råkade se mig trodde jag var en stor rosa fågel, för det hade varit lite jobbigt att förklara vad jag gjorde där. =P

Som vanligt tog cachandet längre tid än beräknat så jag fick väldigt bråttom till mitt möte sen. Men det var ju lite inofficiellt så det gjorde inte så mycket. Det var så härligt ute så det var svårt att motivera sig att gå hem innan det blev mörkt och kallt igen...

Stora dammen
Nu ska jag försöka komma i säng, imorrn ska jag på äventyr!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.