söndag 22 januari 2012

Söndag

Söndag kväll och snart dags att sussa igen. Varför går lediga dagar så fort? Idag har vi iofs fått lite gjort, vi blev väckta vid lunch och bjudna på fika hos Macke. Fastrar på besök bjöd på semlor, gott gott. Fint väder var det dessutom, skönt att komma ut lite i dagsljus, blir ju inte mycket sånt när man jobbar.

När vi kom hem fick jag ett ryck och lekte fotostudio i diskhon. Har inte gjort det sen jag fick min nya blixt så det var på tiden. Och skillnad blev det verkligen på bilderna. Men jag hade lite dåliga batterier i blixten och väldigt dåligt tålamod så det blev inget långt projekt. Men några bra bilder blev det allt. =)

Sen var det dags för middag som vanligt, fick skjuts ena vägen iaf, skönt det i det här vädret. Men vi överlevde promenaden hem oxå utan brutna armar eller ben. Nu ska jag montera ner stativ osv i köket, det blev lite bråttom iväg förut. Sen får jag nog fundera på att sova, jag är lite småtrött sådär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.