söndag 15 januari 2012

Söndagsrunda

Söndag i kombination med ledig dag innebär springpass. Jag ska försöka springa lite längre på söndagar, så jag får in ett långpass i veckan i alla fall, men än så länge springer jag ju inte jättelångt. Idag tog jag samma runda som i måndags, men åt andra hållet. Är riktigt nöjd med mig själv, jag kan springa längre och längre nu utan att behöva gå, så det går helt klart åt rätt håll. Men jag kände av mitt ena knä lite idag, det är inte bra. Får nog försöka variera min träning lite mer, få valuta för pengarna för mitt gymkort...


Jag försöker hitta nya rundor så jag inte springer på samma ställe hela tiden. Träningen blir lite roligare då. Men samtidigt vill jag gärna ha bitar med annat underlag än asfalt så förr eller senare hamnar jag i Ruddalen ändå. När jag börjat springa lite längre ska jag prova Påvelund, har hört att det finns spår där med, det kanske är nåt för mig. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.