tisdag 17 januari 2012

Rastlös!!

Jag blir galen av att bara gå hemma och inte veta om jag ska jobba nåt eller inte. Det är påfrestande både för att jag inte vill planera in något ifall de ringer, och om de inte ringer, hur fasen ska jag då kunna betala hyra osv?? Jag måste få tag i nåt annat jobb, jag orkar inte riktigt ha det så här längre! Jag vill ha en säker inkomst och fasta arbetstider, så jag kan planera mitt liv lite mer.

Men jag var iaf ute och sprang igår. Det gick sådär dock, jag får ont i mitt högra ben. Först nere vid vristen och ju längre jag springer desto högre upp i benet går smärtan, och så slutar den i knät ungefär. Inte alls bra, så nu ska jag undvika asfaltslöpning ett tag...

Nä. Om man skulle åka in till stan kanske. Har lite ärenden att fixa, och lite klänningsprojekt att utföra. Då kommer jag utanför dörren en stund i alla fall, alltid nåt...
Hittade det här på hemköp igår. Jag läste fel några gånger först...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.