lördag 10 september 2011

Liseberg

Jag har verkligen gått plus på mitt årskort på Liseberg i år. Igår var jag där för femte gången och jag har ett par besök till inplanerade. =)
Sällskapet igår bestod av Jennysyster, vi tänkte fira att hon fyllt år. Som vanligt hade vi skitskoj och vi gjorde upp storslagna planer för hösten. Vad kan gå fel lixom? =P

Obligatorisk muppbild
Det var sanslöst kallt igår kväll, hade nästan behövt vinterjacka för att hålla värmen. Var jättesoligt och varmt när jag åkte hemifrån men så fort vi gick in på Liseberg blev det molnigt och blåsigt. Men vi fick upp värmen mot slutet av kvällen, och nästa år tror jag vi tar vårt traditionella lisebergsbesök på våren, som vi gjorde förra året. =) I år var det dessutom dåligt med vinster, inte ett dugg vann vi. Å andra sidan har vi nästan ballerina kvar sen sist. =P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.