tisdag 20 september 2011

Far far away...

Jag vill ut och resa! Jag vill resa nu! Men jag har gått och blivit vuxen och har en massa räkningar och csn-lån att betala. =/ Jag får helt enkelt försöka jobba mer, eller försöka få ett jobb med bättre lön. Jag vill verkligen kunna göra några små resor varje år, behöver inte handla om 3 månader i thailand eller liknande, men får jag åka till london då och då, lite sol ibland och kanske en skidtur då och då, då blir jag glad. Jag skulle vilja se Paris oxå, från en annan vy än bakom ratten i Midtown Madness 3. =P

Men vi får se, först ska jag få lön, och få ekonomin på fötter. Jag trivs på mitt jobb så jag har inget emot att jobba mer. Även om 8 dar i sträck är lite segt just nu, men korta dar ger ju lite halv-ledigt i alla fall...Sen får reseplanerandet komma igång på allvar. Närmsta planen är en roadtrip via Kga och Eskilstuna till Stockholm. What could possibly go wrong? =D

Tills vidare får jag beställa saker över nätet från London. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.