måndag 19 september 2011

Storm igen

Så var det måndag igen och sen sist har jag i stort sett bara jobbat och sovit. Har börjat tidigt tre dar i rad nu och idag har jag haft huvudvärk hela dan. Först strålade den från höger öga och bakåt, men efter en tre timmars tupplur på soffan när jag kom hem, så var det mer värk i hela huvudet. Jag tror jag ska gå och sova snart, kanske det ger sig tills imorrn. Då har jag i alla fall sovmorgon, jag börjar inte förrän 16. =) Ska försöka ta mig till nåt bibliotek som kan låna mig Sjöjungfrun, så jag blir klar med Läckberg snart. Vi började sälja Änglamakerskan idag och jag vill lägga mina vantar på den illa kvickt!
Tror vårt pris är bättre än jag kan få på bokmässan till och med, så jag köper den nog innan helgen oavsett. =)

Nu har det börjat storma och regna igen. =/ Jag som gillar att cykla till jobbet. Hoppas det bara är tillfälligt, idag slapp jag störtskurarna i alla fall. Regn stör mig inte egentligen, jag har ju regnkläder, men när det blåser som f-n så funkar det inte riktigt.

Jaja, ska kolla klart på Greys. På torsdag är det säsongspremiär i USA så nu får jag ligga i så jag är klar tills på fredag. =P Härligt att alla serier börjar komma igång nu, tror de flesta startar den här veckan. Nu har vi äntligen nåt att kolla på ihop igen, annars har vi rätt olika smak här hemma.

Höststorm betyder tända ljus. Mysigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.