onsdag 14 september 2011

Stormigt

Nu har det blåst och stormat och regnat i flera dagar, nu kan man verkligen säga att det är höst. Tog bussen till jobbet idag, det hade verkligen inte gått att cykla. Hade haft motvind på uppåt 20 m/s på hemvägen, så jag var glad att jag slapp det. Nu fick jag till och med skjuts hem, nästan ända till dörren. Jag gillar verkligen mina arbetskamrater, de är ett sånt härligt gäng. Ja de flesta i alla fall, men man kan ju inte gilla alla...

Idag har jag inte hunnit mer än att jobba. Blev väldigt sent igår, Anna var här och vi spelade Wii till klockan var nästan halv 3. =P Så jag var väldigt trött imorse och det blev bara frukost och fixa matlåda innan jag åkte till jobbet. Imorrn däremot tänkte jag hinna lite mer, och dessutom ska jag på bio imorrn kväll. Vet inte när jag var på bio senast så det ska bli kul.

Nu är grey's snart slut, så jag ska leta upp en bra bok och sen gå och lägga mig.

Åh, sommar! Fjällbacka påminner mig om att jag borde gå till bibblan och låna resterande Camilla Läckberg-böcker, så jag kan läsa den nya när den kommer. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.