fredag 2 september 2011

Hard work, work...

Nu har jag jobbat hela veckan, utom i tisdags då. Men då var jag på jobbet ändå, vi var duktiga och veckohandlade. Känner mig lite stolt. =P
Imorrn slutar jag iaf 15, ska bli skönt. Sen ska jag på finsittning imorrn kväll, det ser jag fram emot, har ju inte svirat runt i balklänning på flera månader. =)

Hoppas lite att nästa vecka blir lugnare, vore skönt med ledigt två dagar i rad. Och nu har jag jobbat så ojämt, så dygnet är helt fucked upp. Ena dagen upp halv 7, andra dagen i säng halv 4. Det håller inte i längden. Men jobba måste man ju och jag är glad för alla timmar jag får. Känns iaf som om jag har kommit in i alla rutiner bra igen, så på det sättet har det ju varit bra att jobba hela veckan.
Fick beröm idag för att jag är framåt på jobbet och får saker gjorda. Då blir jag lite glad, kul att nån ser när man sliter. =)
Lite spindeln i nätet är jag ibland. =P

1 kommentar:

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.