tisdag 20 september 2011

Huvudvärk

Jag har fortfarande huvudvärk, trots att jag sovit drygt 10 timmar i natt. Får bli en ipren innan jag åker till jobbet, så här kan jag ju inte ha det.
Det blåser och har sig så jag får ta bussen. Passar bra med bussen hem ikväll oxå, så det blir nog bra. Med andra ord dags att resa sig ur soffan och gå snart.

Höst är tråkigt just nu. Jag gillar soliga, lite kyliga höstdagar, men det här regnandet och blåsandet är bara jobbigt. Det blir ju knappt ljust ute på dagarna och det blir bara värre. Pust och suck. Fick ett infall och kollade på resor igår, och insåg hur billigt vi kom undan i våras. Skulle få betala det dubbla nu, när det är absolut lågsäsong. Så jag får leva på minnena så länge. Men det går det med. =)
En blommande palm utanför Rhodos Aquarium. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.