onsdag 14 september 2011

Hemmakväll

Det blev ingen bio ikväll, det fanns bara enstaka biljetter kvar och de var inte bredvid varandra. =/ Menmen, det får bli nästa vecka istället hoppas jag. Borde få lite koll på mitt schema imorrn, så då får vi väl boka biljetter i supergod tid.

Blev en hemmakväll istället, inte för att jag gjort nåt vettigt, men ändå. Har spelat lite Wii, kollat på Grey's, varit till biblioteket och lånat böcker osv. Hade tänk att sy, men det blev aldrig av. När man väl är ledig så är det rätt skönt att bara ta det lugnt.

Jobbar hela dan imorrn, fick några extra timmar på eftermiddagen. Lika bra när man ändå är där, men det blir rätt långa dagar. Fick dessutom ett pass på söndag och det tackar man ju aldrig nej till, sådana pengar är alltid välkomna in på kontot.

Ska försöka komma i säng hyfsat ikväll. Det är inte kul att jobba när man är supertrött. Jag hoppas verkligen det tänker sluta blåsa så förbaskat innan jag ska iväg imorrn, annars får jag ta bussen igen och det är så omständigt. Cykla är skönt, så jag vill gärna göra det så ofta jag kan. Men riskerar man att blåsa av vägen är det inte riktigt värt det. =P


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.