söndag 25 september 2011

I Uppsala

I Uppsala över helgen. Igår var det fest för Mattias som fyllt 30, mycket trevligt. Massvis med god mat och kakor och tårta. =) Av nån anledning blev kameran kvar i väskan större delen av dagen och kvällen så jag tror inte det finns så mycket bilder.

Idag var vi lite småtrötta, så det har varit en rätt lugn dag. Framåt eftermiddagskvällen tog vi en liten (?) promenad på dryga tre timmar och cachade lite. Väldigt kul, dock hittade vi bara tre stycken. Ska nog ta mig en tur imorrn när de andra jobbar, så får vi se om jag hittar några fler. Har ju kamouflage i form av hund, då kan man gå på konstiga ställen och göra märkliga saker. =P

Klättrade dit pilen visar. Teamwork var absolut nödvändigt. =)
Trots vår långpromenad är jag extremt vilsen i den här stan, jag får inte alls ihop vart vi är och vart saker ligger. Borde åka hit oftare och gå på sightseeing. =)

Nu är det snart sovadags, jag är ganska trött. Men imorrn får jag sovmorgon, det blir skönt. Tåget hem går inte förrän vid 19, så jag har hela dan här. =) Ska ju ändå bara hem till en tom lägenhet så det är inte direkt nån brådska. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.