torsdag 10 juni 2010

Hänt sen sist...

Oj, här händer det inte mycket. Trots att jag är ledig. Men det kanske är så att jag inte gör så mycket heller så det finns inte mycket att berätta. Men vi kan ju alltid slänga in lite bilder kanske.

Tog en promenad till Delsjön med Anna. Inte badtemperatur än men snart så. =)


Var på Liseberg med Jenny och vann varsitt Ballerina-rör. Dessutom vann jag en säl. =)


Firade sommarlov med de som redovisat sina exjobb.


Jobbade på STCC i Frihamnen i år igen. 

Min IXUS dog precis när racen började så bilderna är tagna med mobilen. 


Jag vann inte den här, men nån gjorde...


Och nån fick för sig att släppa ner en Koeningsegg Agera med helikopter. Dock missade jag det eftersom jag satt fast på pressavdelningen och hjälpte fotograferna. Inte helt fel det heller. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.