lördag 4 december 2010

Tåget går som tåget

Sitter på tåget nu och har gjort ett par timmar. Än så länge sköter sig SJ prickfritt, men det är ju en bit kvar. Jag älskar att åka första klass, det är verkligen gött. Gratis internet hela resan, visserligen lite hack i uppkopplingen och inget fiber direkt, men vad kan man vänta sig? lite internet är bättre än inget. Dessutom blir man serverad sitt gratis te där man sitter, och idag bjöd de på värsta goda pepparkaksdammsugarna, jag som inte gillar dammsugare älskade verkligen dom här. Ska se om jag kan sno med mig några till när jag går av sen. =P
Och som grädde på moset så har jag singelsäte, så jag behöver inte ens nästan trängas med nån. Underbart, jag ska bli rik så jag alltid kan åka första klass x2000. =)


Passade på att göra av med priopoäng. =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.