onsdag 22 december 2010

Dagens

Dagens humör: Ganska gott. Hoppas det håller i sig även när jag börjar beblanda mig med julstressande människor.

Dagens hälsocheck: Ingen sprängande huvudvärk längre, 8 timmars sömn is the shit, dock ont i ryggen. Note to self: vänd på madrasserna i sängen ikväll.

Dagens borde: Gå upp och duscha och äta frukost så jag hinner äta lunch oxå innan jag börjar jobba.

Dagens outfit: Just nu pyjamas, om en stund blir det Coop Extra-kläder..

Dagens planer: Jobba och tjäna massvis med pengar. =P

Dagens fundering:
 Kan inte alla människor blogga eller skriva ut hela sitt liv på fb? Jag vill ju kunna snoka runt. 

Dagens beroende: Salami med päroncognac.

Dagens längtan: 26 januari. Ge mig lön!!!

Dagens lektyr: Kurren, och när den tagit slut (efter 5 min) blir det Vårlik av Mons Kallentoft.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.