måndag 6 december 2010

EFIT - Ett foto i timmen

Idag lyckades jag som sagt komma ihåg att det var EFIT-dag. Jag är inte så bra på att fota på exakta klockslag men här är ungefär vad jag gjort idag.

Hög tid att släpa sig ur sängen.
Malin hade redan börjat baka
12:50 Frukost
13:15 Vi checkade in oss på planet till london
13:30 Massa lussedeg!
14:05 Baka, baka, pepparkaka!
15:10 Testade min nya kameraform som jag fått av Anna.
16:30 Vissa av oss hade en slö söndag.
17:20 Fikadags!
Färska, ljumna lussekatter.
19:40 Kvällspromenix i snön
23:30 Sista packandet. Aldrig haft en så tom resväska. =P
Dessutom har vi ätit asgod bakad potatis som jag glömde fota, kollat på LoveActually för att komma i London-känsla, och blivit livrädda av CSI. Nu är det hög tid att sova för längesen, klockan ringer ju 06.00 imorrn. Det är dags för London, baby!! =D

1 kommentar:

  1. Lussedegen var fin. :) Jag blir sugen på att baka själv, men äger ingen bakmaskin. :(

    SvaraRadera

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.