onsdag 1 december 2010

Glasäpplen

Har börjat dagen ganska trevligt, förutom att jag gick upp alldeles för sent då. Har redan hunnit prata med Philip, eller han vinkade mest men ändå, och så lyssnar jag på kent och får världens flashbacks.
Morgonen när En plats i solen släpptes började jag jobba 10, så jag gick upp extra tidigt för att hinna ladda hem skivan innan jobbet. Mamma var redan uppe och bakade, så när jag lyssnade på Glasäpplen första gången luktade det nybakat bröd. Den doften känner jag fortfarande när jag lyssnar. Det var dessutom fint väder ute och riktigt skönt att cykla till jobbet.

Det här minns jag, men vad var det jag tänkte igår att jag skulle komma ihåg att göra idag? =P

Jag tänkte aldrig längre än ett ögonblick i sänder
och just nu
vill jag se min framtid, jag vill se allt som ska komma
genom dimmorna här

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Stå för din åsikt, kommentera inte anonymt. Anonyma kommentarer publiceras inte.